تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

نایبوک

درباره شهر کتاب دیجیتال وقتی وارد یک فروشگاه کتاب می‌شوی، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. این ‌که کتاب را برمی‌داری و چند برگی از آن را ورق میزنی، شوق کتاب‌خوانی در وجودت اوج می گیرد. راستش، همین که بوی کتاب نو به مشام می‌رسد، آدم هوس کتاب می‌کند و دوست دارد بیشتر و بیشتر کتاب بخواند. در فروشگاه‌های مجازی، این حس و حال کمتر به چشم می‌خورد و آدم آن نزدیکی واقعی با کتاب را ندارد. اما فروشگاه ما هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگرچه در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب، خبری از بوی کتاب نیست، اما جایی است که برای تجربه‌ی یک خرید خوب می‌شود روی آن حساب کرد. در فرصت‌های اندک میان هیاهوی روزانه، زمانی که می‌شود استراحت کوتاهی کرد، یک فنجان چای نوشید و به موسیقی دلخواه خود گوش کرد. زمانیست که می‌شود در فضای مجازی گشتی زد، اخبار روز را مرور کرد و بر روی عکس‌ها و حرف‌های دوستان نظر داد. زمانیست که می‌توان وارد این فروشگاه شد، کتابی سفارش داد و در فاصله‌ای کوتاه آن را تحویل گرفت. حال دیگر این نوای موسیقی و عطر چای شماست که به فروشگاه کتاب ما حال و هوایی دیگر می‌دهد. بسیار خرسندیم که میزبان شما در شهر کتاب دیجیتال هستیم. امکان خرید اینترنتی کالاهای فرهنگی از طریق سایت شهرکتاب دیجیتال در طبقه بندی زیر فراهم است: - کتاب - محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تاتر - نوشت افزار و کمک آموزشی - دست‌سازه های هنری


کتاب خانه کج (صوتی)


کتاب خانه کج (صوتی)

نویسنده : #آگاتا_کریستی

 

راوی : بهروز رضوی - فاطمه رکنی

 

آگاتا کریستی درباره‌ی «خانه کج» می‌گوید: «این کتاب یکی از آثار ویژه و محبوب من است که سال‌ها نوشتنش را در نظر داشتم؛ درباره‌اش می‌اندیشیدم و بررسی می‌کردم و با خود می‌گفتم، روزگاری که وقت و فرصت کافی پیدا کنم و بخواهم از اوقات فراغت خود واقعاً لذت ببرم، نوشتن آن را شروع خواهم کرد. باید بگویم از هر پنج اثر یک نویسنده شاید یکی دل‌پذیر باشد، خانه‌ی کج، واقعاً اثری دل‌پذیر است».


مبلغ قابل پرداخت 8,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 129

مطالب تصادفی

  • کتاب خانه کج (صوتی)
  • گتاب می توانی اگر بخواهی(فایل صوتی)
  • فایل صوتی کتاب راز

تهران

با ما کتاب خانه همراه داشته باشید.